Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~MlodyWJT | użytkownik

imię i nazwiskoBartek adresKonin zarejestrowany06.04.2007 @11:32:30 ostatnio na stronie13.09.2013 @08:28:20

When I was a kid I used to pray every night for a new bicycle.
Then I realised God doesn't work that way, so I stole
one and prayed for forgiveness.

- Emo Philips

plfoto: http://plfoto.com/157297/autor.html


poza tym lubię monochromatyczne kolory które nie mają początku ani końca i mogę wam zaśpiewać Rotę
a co! bo lubię być dumny....


THINK GREEN BEFORE YOU PRINT




pier**** digart

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty Gadu-Gadu7532400
digarty110 komentarze2313 posty na forum76

komputer / sprzęt
nie ważne jaki pędzel ważne jak sie nim maluje'

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~tanne    12.09.2007 @09:33:28
no nie ATB na pierwszym miejscu z wymienionych muzyków to tak jak ja reszte też bardzo lubię masz dodoatkowego plusa u mnie pozdrówki :D
_______
Trzeba dojrzeć, żeby obejrzeć...
~wierch    02.09.2007 @14:48:34
_______
Nie robię tak jak wszyscy,na imię nie mam "każdy"
~malutki    01.09.2007 @20:12:03
Dzieki
~sOmtajms    27.08.2007 @09:33:55
dziękiii
_______
Można odwiedzać. Nie ugryzę. Zapraszam .!.
~rosee    15.08.2007 @18:33:45
dzieqje
zapraszam częściej
~elita4141    05.08.2007 @16:20:49
ooooooooooooooooooo, dawno do Ciebie nie zaglądałam, a widze, że dużo się dzieje tak więc pozwole sobie popodglądac prace : )
_______
fiku miku : )
~mutrus    15.07.2007 @20:45:43
Wystarczy w googlach infrared tutorial wpisac i juz masz odpowiedz gotowa.

http://www.lifepixel.com/videos/basic-infrared-photoshop-info.html
_______
"Es ist nicht genug zu wissen, Man muss auch anwenden. Es ist nicht genug zu wollen, Man muss auch tun!" W. Goethe

Obszerniejsza galeria: http://www.mutrus.deviantart.com . Zapraszam
najwyżej oceniony:http://www.digart.pl/details.php?
~hodura    12.07.2007 @08:24:20
dzieki
_______
rozwój jest nieunikniony... ciągle do przodu
~ihmin    27.06.2007 @09:49:55
a Szeregowiec nie Rayan , tylko Ryan
pozdro
~elita4141    21.06.2007 @21:33:02
dziękuje za komentarz i pozdrawiam serdecznie
_______
fiku miku : )
~tagar    21.06.2007 @21:15:39
dzięki pozdrawiam
~baciorek    21.06.2007 @20:12:24
dzięki:D
a już myślałem, że cię zniesmaczyła moja dyskusja z pewnym kolegą...
uprzedzam, nie lubią tu kotów hahaha
_______
Welcome to the greatest show
let the fairy tale unfold
what's behind the smoke and glass? ...
~baciorek    21.06.2007 @19:44:15
hmmm.... i jakoś już nie jestem
no cóż, pozdrawiam
_______
Welcome to the greatest show
let the fairy tale unfold
what's behind the smoke and glass? ...
~baciorek    20.06.2007 @20:07:20
a dziękuję, dziękuję... miło mi :D
życzę powodzenia!
_______
Welcome to the greatest show
let the fairy tale unfold
what's behind the smoke and glass? ...
~helomi    20.06.2007 @19:35:38
dziekuje
_______
portrety na zamówienie. więcej przez pw
~revo    15.06.2007 @10:33:50
dziekuje
_______
http://www.marcinorzolek.com - Zapraszam
~goo    12.05.2007 @12:01:34
dzięki
~elita4141    06.04.2007 @11:48:37
Witam na DA też jestem nowa :D
_______
fiku miku : )
Poprzednia strona 1 ... 12 13 14 15
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt